فراغت شماری از سربازان پولیس ملی از مرکز تربیتی جنگل باغ پروان

 گزارش‌های رسیده از ولایت حاکی از آن است که 41 تن از سربازان پولیس ملی ازچهاردهمین دوره کورس آموزشی دوماهه مرکز تربیوی پولیس ملی جنگل باغ پروان سند فراغت به دست آورده اند.

به گزارش افق، سلیم نوری مسول مطبوعاتی فرماندهی پولیس ولایت پروان امروز(چهارشنبه12 حمل) به خبرگزاری افق گفت: این کورس آموزشی که مخصوص آموزش، 11130882_1599375173642337_1798164332_oتعلیم و تربیه پولیس ملی و محلی ولایت مرکزی است که در این دور 41 تن از آن سند فراغت در یافت کرده است.

این مرکز آموزشی پولیس در دامنه جنگل باغ ولایت پروان قرار دارد وبه تازگی موفق شده است  چهاردهمین دور فراغت پولیس را جشن بگیرند.

با این وجودد سلیم نوری می‌گوید دراین مرکز برای منسوبین پولیس ملی وپولیس محلی موضوعات قانون اساسی، قانون جزا، حقوق بشر، جمع نظام تخنیک اسلحه ،کرمینال تخنیک تمرینات رزمی تلاشی منزل و چک پاینت‌های ثابت وسیاروغیره مضامین مسلکی برای مدت دو ماه از سوی استادان مجرب ومسلکی آموزش داده شده است .

نوری تصریح کرد که دراخیر تصدیق نامه ها ی فارغان توسط محمدزمان(مموزی) فرمانده امنیه ولایت پروان و فرمانده مرکزتعلیمی استادان  وسایر مسولان برای فارغان تـــــوزیع گردید.

خبرگزاری افق

مطالب مرتبط