شکست سنگین تیم فوتبال امید افغانستان در روزی که هواداران این تیم در قلب ایران سنگ تمام گذاشتند

تیم ملی فوتبال امید افغانستان در در روزی که بیش از 70 هزار تماشاگر افغانستانی را به ورزشگاه آزادی کشانده بود با نتیجه سنگین در مقابل تیم امید ایران تن به شکست داد.

به گزارش افق، تماشاگران امید های افغانستان که بیش از هفتاد هزار نفر بودند از تیمشان در بازی مقابل ایران حمایت کرده اند٬اما تیم ملی افغانستان نتوانست از بازی با 10375943_841208149283342_1410770086703980710_nایران امتیازی بگیرد و یا امتیاز را تقسیم نماید.

طبق آنچه از قبل نیز پیشبینی شده بود افغانستانی‌ها از قدرت کافی برای رسیدن به دروازه ایران بهره مند نبودند.

در این بازی ملی‌پوشان ایران چهاربار در نیمه اول توانستند دروازه حریف خود را باز کنند و این اتفاق دو بار نیز در نیمه دوم به وقوع پیوست.

سردار آزمون و علیرضا جهانبخش که از جمع بزرگسالان به این تیم پیوسته بودند توانستند سه بار دروازه حریف را باز کنند.

سردار آزمون دو بار، علیرضا جهانبخش، روزبه چشمی، میلاد کمندانی و محمد مرادمند زننده گل های ایران در این بازی بودند تا تیم ایران در بازی آخر خود در مرحله مقدماتی، با خیال راحت تری در مقابل عربستانی ها قرار بگیرند

این پیروزی، پرگل ترین برد تیم امید در این دوره از رقابت ها بود که در مقابل چشمان هشتاد هزار هوادار افغانستانی مهمان به وقوع پیوست.

ایران اکنون با 9 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد و افغانستانی ها نیز با چهار امتیاز امیدی برای دوم شدن نیز نخواهند داشت.01026097

بعد از مدت ها پرتماشاگر شدن ورزشگاه آزادی توسط یک تیم مهمان انجام گرفت.

حضور پرتعداد و عجیب و غریب نزدیک به هشتاد هزار تماشاگر افغانستانی در این بازی ویژه ترین اتفاق ممکن بود.

محمد خاکپور پس از برتری  6 بر صفر امید ایران مقابل امید افغانستان گفت: برنده بازی امروز تماشاگران بودند چون آنقدر انرژی مثبت به بازیکنان دادند که هم بازیکنان لذت بردند و هم خودشان. من به حسین صالح سرمربی افغانستان تبریک می‌گویم که با وجود بضاعت فوتبال افغانستان تیم خوبی را تشکیل داده و تمام توانشان را برای این مسابقات گذاشتند و به نوبه خودم از آنها تشکر می‌کنم.

این مسئله در حالی به وقوع پیوست که در ماههای اخیر، ورزشگاه آزادی برای بازی های تیم های بزرگ پایتخت، به سختی بیشتر از پانزده هزار تماشاگر را در خود جای می‌ داد.

در این بازی تیم امید افغانستان از وجود بازیکنانی چون نوید نادم، سید محمد،صمیم کوهستانی، محمد انور، پرویز کاظمی، معروف، فرید حکیمی، حمیدالله حاجی عبدالله، روح الله اقبال زاده، صفی الله عزیزی،عبدالرئوف، مسعود عبدالسعید عبدالمنان سود بردند.

خبرگزاری افق

 

مطالب مرتبط