نگرانی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از حضور پرشور هوادارا تیم ملی افغانستان و تنها ماندن در ورزشگاه آزادی

در آستانه رویاروی تیم ملی فوتبال امید افغانستان با تیم ملی فوتبال امید ایران و استقبال بی نظیر و پرشور تماشاگران افغانستانی و حمایت بی دریغ و چون چرا از تیم ملی کشور شان،  کاپیتان تیم ملی امید ایران ضمن ابراز نگرانی از تماشاگران ایرانی خواستند که تیم شان را در ورزشگاه آزادی تنها نگذارند.

به گزارش افق، بهنام برزای کاپیتان تیم ملی امید ایران در مورد حضور تماشاگران افغانستانی در بازی های تیم‌ملی کشور گفته است: خبرهای بازی های افغانستان به

این عکس حضور پرشور هواداران تیم ملی امید افغانستان را در قلب پایتخت ایران نشان میدهد
این عکس حضور پرشور هواداران تیم ملی امید افغانستان را در قلب پایتخت ایران نشان میدهد

ما رسیده است و ما می‌ دانیم برای هر بازی تعداد زیادی تماشاگر به استادیوم می‌ آیند. ما خودمان خوب می‌دانیم که آن بازی هم سخت است و من از تماشاگران ایرانی می‌ خواهم که روز بازی ما با افغانستان به استادیوم بیایند و ما را تنها نگذارند.

این در حالی است که ساعت 5 عصر امروز تیم امید افغانستان در برابر تیم ملی ایران قرار می‌گیرد و تماشاگران افغانستان اعلام آمادگی کردند و با چاپ و نشر پوستری گفتن ورزشگاه آزادی را پر می‌کنیم.

درهمین حال حسین صالح سرمربی ایرانی تیم ملی فوتبال امید افغانستان، در آستانه ی دیدار حساس تیم ملی فوتبال کشور در مقابل تیم امید ایران، از هواداران تیم ملی فوتبال کشور خواست تا فقط تیم خودی را تشویق کنند و به تیم ایران احترام بگذارند.

وی در گفتگو با یک رسانه ورزشی ایرانی گفت: ما در مقابل میزبان بازی ها صف ‌آرایی میکنیم. ایران در رنکینگ تیم اول آسیاست و بازی کردن مقابل چنین تیمی کار ساده ای نیست. ما دو تا امتیاز خیلی خوب به دست اوردیم، به خصوص بازی با عربستان که روحیه خوبی به تیم داد.

وی در ادامه گفت: ما تصمیم داریم که بازی خوبی در مقابل ایران به نمایش بگذاریم. تیم های ایران، افغانستان و عربستان هنوز شانس صعود دارند و قطعا برنده بازی روز یکشنه (9 حمل) یکی از تیم هایی است که جواز صعود را کسب خواهد کرد.

صالح همچنان در مورد بازی در مقابل ایران اضافه کرد: ما در مورد بازی فردا شعار صلح ودوستی میدهیم. افتخار میکنم که مربی تیمی شدم که چنین تماشاگرانی دارد. از هواداران خوب و پر شور افغان میخواهم به تیم ایران احترام بگذارند و ما را تا دقیقه 90 تشوبق کنند.

وی در این زمینه ادامه داد: افغانستانی‌ها تنها تماشاگرانی هستند که از اول بازی تا اخر بازی تیم را تشویق میکنند. اینجا ما احساس غربت نمیکنم. افغانستان و ایران با هم دوست هستند.

با این وجود شورای مرکزی ورزش مهاجرین با نشر اعلامیه‌ای ضمن در خواست برای حضور گسترده از تماشاگران و هواداران تیم ملی فوتبال افغانستان خواستند که مثل سه بازی گذشته فقط به تشویق تیم خودشان پرداخته و به تیم رقیب نیز احترام بگذارند.

گفتنی است افغانستان تا اکنون از 3 بازی با فلسطین، نپال و عربستان سعودی یک شکست، یک برد و یک مساوی را تجربه کرده است و همچنان شانس سعود به مرحله بعد این رقابت‌ها را دارد.

خبرگزاری افق

 

مطالب مرتبط