تیم ملی کرکت افغانستان در یک بازی تدارکاتی تیم امارات متحده عربی را شکست داد

گزارش‌های تازه‌ از اردوی تیم ملی کرکت کشور در استرالیان حاکی از آن است که تیم ملی در یک بازی تدارکاتی پیش از شروع جام جهانی کرکت در آن کشور موفق شد امروز تیم ملی کرکت امارات متحده عربی را شکست دهد.

به گزارش افق، در آغاز تیم کرکت افغانستان بازی را شروع کرد و در ۵۰ آور با ازدست‌دادن ۹ بازی‌کن، توانست ۳۰۹ دوش را برای امارات متحده هدف تعیین کند.599

تیم امارات متحده نتوانست هدف تعیین‌شده را پوره کند و در ۴۸ آور، با ازدست‌دادن تمام بازی‌کنانش توانست فقط ۲۹۴ دوش را به دست آورد.

در این بازی سمیع‌الله شینواری با ۵۸ دوش، نجیب‌الله زدران ۴۶ دوش و محمد بای ۳۰ دوش بیش‌ترین امتیاز را برای تیم ملی به دست آوردند.

هم‌چنان آفتاب علم با گرفتن سه ویکت، محمد نبی دو وکت و حمید حسن، دولت زدران، میرویس اشرف و جاوید احمدی هرکدام با گرفتن یک ویکت توانستند بازی‌کنان امارات را از میدان بیرون کنند

با این وجود بازیکنان ملی کرکت افغانستان موفق شد با اختلاف15 دوش تیم ملی کرکت امارات متحده عربی را شکست دهد تا با اعتماد به نفسی بهتری در بازی‌های اصلی جام جهانی حاضر شوند.

 گفتنی است که این آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی کرکت کشور پیش از جام جهانی ۲۰۱۵ کرکت در آسترالیا بود و قرار است این بازی‌ها روز شنبه آغاز گردد و در قرار است در 17 فبروری تیم ملی کشور به مصاف تیم بنگلادش برود.

خبرگزاری افق

مطالب مرتبط