تیم ملی کرکت افغانستان برای شرکت در جام جهانی کرکت عازم استرالیا شد

امروز جمعه ملی پوشان کرکت کشور برای شرکت در مسابقات جام جهانی پنجاه آوره ۲۰۱۵ که در کشور های استرالیا و زیلاند نو به تاریخ ۱۴ فبروری آغاز می شود. ٬عازم استرالیا شدند.u1_afghan-sport11

به گزارش افق محمد اشرف غنی رئیس جمهور قبل از اعزام  ملی پوشان کرکت  برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۵ با اعضای تیم ملی کرکت کشور دیدار کرد.

داکتر محمد اشرف غنی در این دیدار  از تلاش های تیم ملی کرکت افغانستان تشکری کرد٬ خاطر نشان کرد که تیم ملی کشور ظرفیت و توان قهرمانی این جام را دارد.

آقای غنی برای تیم ملی  کرکت کشور اروز موفقیت کرده است.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری در خبرنامه ای گفته است٬ این دیدار با حضور هیئت رهبری و اعضای بورد کرکت امروز جمعه در ارگ ریاست جمهوری صورت گرفت.

قابل  یاد اوری است که عبدالله عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی نیز  با تیم ملی کرکت دیدار و انها را تا میدان هوایی بین‌المللی حامد کرزی همراهی کرده است.

در مراسمی به مناسبت سفر تیم ملی در جام جهانی کرکت، رییس اجرایی حکومت، شماری از مقام‌های بلند رتبه دولتی، رییس عمومی و رییس اجرایی بورد کرکت حضور داشتند.
آقای عبدالله هنگام خداحافظی با بازیکنان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که ملی‌پوشان کشور بر اساس غرور افغانی که دارند، رقیبان خود در مسابقات را شکست دهند.
عبدالله عبدالله گفت که به منظور تشویق بازیکنان تیم ملی کرکت، او هیاتی متشکل از مقام‌های حکومتی را به استرالیا خواهد فرستاد.

افغانستان برای اولین بار است که به مسابقات جام جهانی کرکت راه یافته است، شرکت در این مسابقات برای ملی پوشان کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

مطالب مرتبط